11%

خرمای پیارم طلایی

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

طول : 3 تا 5 سانتی متر

رنگ : قهوه ای تیره

نوع عرضه : نیمه خشک

نگهداری در دمای : 3- تا 3 درجه

105,000 تومان875,000 تومان

صاف
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

خرمای پیارم طلایی از قدیم جز خاص ترین نوع خرمای در حاجی آبادی می باشد . این خرما طعم ملایم و سبک تری دارد و برای افرادی که طعم قوی پیارم دوست ندارند توصیه می شود . خرمای پیارم طلایی با اینکه قیمت پایین تری نسبت به نوع تیره دارد ولی جزخرما های لاکچری به حساب می آید و از لحاظ فراوانی بسیار محدود می باشد .

خرمای پیارم طلایی و یا مشکی توانایی تولید و ترشح اسولین را دارد و خواص منحصر به فردی از جمله  کنترل دیابت ، یک مولتی ویتامین ، سلامت دستگاه گوارشی ، کاهش کلسترول بدن ، سلامت بهداشت و دندان ، انرژی زا و تقویت قوای جنسی دارد .

ویژگی های خرمای پیارم طلایی :

شکل بیضی و کشیده و اندازه 3 تا 6 سانت را دراد بافت آن قهوه ای روشن تا تیره دارد و رطوبت آن زیر 5 درصد است .

به طور معمول در هر 100 گرم خرمای پیارم طلایی :

انرژی :  277 کیلو کالری                      قند : 66 گرم

پروتین :  2 گرم                                 کربوهیدرات :  75 گرم

فیبر :  7 گرم

 

 

 

برچسب:
مشخصات کلی
وزن نامعلوم
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خرمای پیارم طلایی”

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی
    نقاط قوت
    1. خواص مغذی بالا: خرمای پیارم طلایی حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌ها است که به سلامتی بدن کمک می‌کنند. به عنوان مثال، این خرما حاوی ویتامین C بسیار زیادی است که به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل می‌کند و به سلامت پوست و سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.
    2. ماندگاری بالا: خرمای پیارم طلایی دارای ماندگاری بسیار بالایی است که به دلیل این ویژگی، این خرما به عنوان یکی از بهترین خرماهایی که برای نگهداری طولانی مدت مناسب هستند، شناخته می‌شود .
    نقاط ضعف
    • احتمال آلودگی به قارچ: خرمای پیارم طلایی به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و خشک، به خاطر آلودگی به قارچ شایع است. بنابراین، قبل از خرید و مصرف این خرما، بهتر است مورد آزمایش قرار گیرد.
    • مصرف بیش از حد: مصرف بیش از حد خرمای پیارم طلایی می‌تواند باعث افزایش وزن و مشکلات گوارشی شود. به همین دلیل، بهتر است مصرف خرما را در محدودیت‌های معقول نگه داشت